جزوه آموزش مدیریت

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۱۶   امير المومنين (ع): ” دانش ميراثی است ارجمند و گرانمايه ، و آداب و خوهای پسنديده زيورهای تازه و نوين اند، و انديشه آئينه ايست شفاف و پاک.” “عناوين سرفصلها” ۱- مقدمه ۲- مديريت گرايی و شهروندی ۳- معرفی کايزن ۴- تاريخچه کايزن در ايران ۵- مفاهيم اصولی کايزن ۶- کايزن و مديريت ۷- تاکيد بر فرآيند بجای تاکيد بر نتيجه و هدف ۸- پيروی از چرخه ها ۹- اولويت بخشی به کيفيت ۱۰- اظهار نظر بر اساس آمار و داده های صحيح ۱۱- مشتری را فرايند بعدی قلمداد کردن ۱۲- سيستم های اصلی کايزن ۱۳- مديريت کيفيت فراگير ۱۴- سيستم توليد به هنگام ۱۵- نگهداری و تعمير فراگير ۱۶- گسترش خط مشی ها در تمام سطوح سازمان ۱۷- سيستم پيشنهادها ۱۸- فعاليت حلقه های کوچک کنترل کيفيت ۱۹- اصول بيست گانه مديريت در کايزن ۲۰- منابع مقدمه اهميت مطالعه مستمر آفرين يافته های علمی در زمينه ” دانش مديريت ۱″ بر هيچ کس پوشيده نيست. اين اهميت به جهت گستردگی روز افزون اين دانش از يک سو و پيچيدگی پديده های مورد مطالعه اين علم از سوی ديگر روز به روز افزو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *